Преди дни в Община Асеновград се проведе пресконференция, на която бе обобщена свършената работа, свързана с услугата „Патронажна грижа”. Тогава стана ясно, че проектът ще бъде продължен, тъй като стартира „Патронажна грижа +”. Сега от Общината уведомяват, че набират документи от кандидати за потребители на услугата, като интегрираните здравно-социални услуги в случая се отнасят за следващите 12 месеца – 01.07.2021г. до 01.07.2022 г.включително. Потребителите могат да са лица с увреждания, възрастни хора, лица поставени под карантина във връзка с COVID-19, както и такива от рисковите групи за заразяване с коронавирус. Услугите ще се предоставят в домовете на потребителите от мобилен екип, който включва медицински сестри, домашни санитари, психолози и социални работници, в рамките на до 2 часа на ден, съобразно индивидуалните потребности. Документи могат да бъдат подавани през целия период на действие на проекта.

Ето и подробности за необходимите документи и мястото им на подаване, публикувана от Общината:

„Желаещите да кандидатстват по Проект „Патронажна грижа + в община Асеновград” е необходимо да подадат документи от 07.06.2021 г. в офиса на Домашен социален патронаж, в гр.Асеновград, бул. „България“ № 25, телефон за връзка: 0331/63712
След представяне на необходимите документи, на всеки кандидат за потребител ще бъде изготвена индивидуална оценка на потребностите.
Срокът за подаване на документи е отворен за целия период на действие на проекта, за лица при които е възникнала спешна необходимост от предоставяне на здравно-социални услуги.

Необходими документи за кандидатстване:
– Заявление – приложение 1 (по образец);
– Декларация за съгласие за обработка на личните данни – приложение № 2 (по образец );
– документ за самоличност (за справка);
– документ за самоличност на законния представител – настойник, попечител, упълномощено лице(за справка );
– Копие на медицински документи, удостоверяващи здравословното състояние на кандидата ЕР на ТЕЛК/НЕЛК, други актуални медицински документи, с които се удостоверява здравословното състояние на лицето;
– Копие на документ, определящ конкретното лице за настойник, попечител или упълномощено лице на кандидата за услугата(ако е приложимо);
– Пълномощно (свободен текст) за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата, когато не се подава лично;
– Други документи (ако е приложимо)“