Община Асеновград обяви обществена поръчка за доставка на канцеларски и печатни материали и дребно офис оборудване за нуждите си. Общата прогнозна стойност на поръчката е близо 70 000 лв. без ДДС. Обявлението е по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски и печатни материали и дребно офис оборудване за нуждите на Община Асеновград”. Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски и печатни материали и дребно офис оборудване – стоки, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП”.
Срокът за подаване на оферти е до 7 март, а на 8-ми от 10.00 ч. ще бъдат отворени, съобщават от общинска администрация на интернет страницата на Общината. Офис принадлежностите, органайзери и хартиени изделия ще бъдат доставяни на нуждите на общината за срок от една година. Предложената обща цена се използва само за целите на класирането, а договорът ще се сключи до прогнозната стойност на поръчката, пише още в съобщението.
При формирането на общата цена следва да не се превишава прогнозната стойност на обособената позиция. В случай на констатирано несъответствие участникът ще бъде отстранен, допълват още от администрацията.