От Министерството на отбраната информират, че към този момент за 2020 г. е отложено провеждането на информационната кампания „Бъди войник“.
След отмяна на извънредното положение и в съответствие с указанията на Националния оперативен щаб за прилагането на мерки за неразпространение на COVID-19, кампанията би трябвало да продължи по допълнително утвърден график със събития.
Общата сума на изразходваните финансови средства по информационната кампания „Бъди войник“ за 2019 г. е 323 189 лева. Няма изразходван финансов ресурс за реклама в печатни, електронни и социални медии, информират от Министерството на отбраната.
Кампанията се проведе в 31 града в страната, като бяха организирани: информационна борса, статичен показ на образци военна техника, оръжие, екипировка и оборудване и пр.,сочат от военното ведомство и уточняват,
че над 20 000 граждани са посетили различните събития от кампанията „Бъди войник“, а достигнатите граждани в кампанията надвишава 50 000 души.