„Български пощи“ не провежда анкети или игри, не раздава награди, не изисква по имейл заплащане на такси за доставка и при никакви поводи не изисква лични данни от дебитна или кредитна карта за доставката, както и такса за тази доставка! Това заявяват от дружеството по повод поредното разпространение на фалшиви електронни съобщения от името и с логото на Български пощи. E-mail-ите се разпращат под формата на анкети или игри. В тях се обявява, че получателят ще получи „награда“ – мобилен телефон, като за целта трябва да потвърди участие, предоставяйки лични данни, включително такива от дебитна или кредитна карти и да заплати такса. Понякога в съобщението се казва, че клиентът има пратка и трябва да заплати определена сума за нейното получаване, като отново е необходимо да предостави данни от банкова карта.
От БГ Пощи уточняват, че имейли, които не носят официалния адрес и не произхождат от домейна на дружеството, не следва да се приемат за достоверни, а томболи и игри, които не са обявени на официалната страница на дружеството, не съществуват.