Тъй като в края на тази година и началото на следващата изтича срокът на валидност на голям брой лични документи, от Областна дирекция на МВР-Пловдив предоставят актуална информация за натовареността на гишетата в сектор “Български документи за самоличност” в тринайсет районни управления, включително в Асеновград. Целта е да се подпомогнат гражданите в избора им на подразделение, в което да подменят своите документи, посочват органите на реда.
Припомня се, че всички, които имат постоянен адрес на територията на пловдивска област, могат да подават заявления за издаване на български лични документи във всяко едно от звената на дирекцията на МВР. Според справката от 23 ноември гишето в Районно управление-Асеновград е едно от натоварените. Приети са документи за 31 лични карти, връчени са 42 такива. Подадени са заявления за 18 паспорта, толкова са и връчени. Относно Свидетелствата за управление на МПС – приетите са 9, а връчените- 27. Или общо 145 обработени документа за въпросния ден. Тази цифра се доближава до повечето от отчетените във звената в Пловдив и е доста по-висока в сравнение с тези в Първомай, Труд, Раковски и други от областта.
От областната дирекция уточняват, че личните карти могат да бъдат подменени и преди изтичане срока на тяхната валидност.
Припомняме и че този срок бе удължен с оглед на обстановката у нас. Личните карти и паспорти, които изтичат в периода от 13 март 2020 г. до 31 януари 2021 г., се удължава с шест месеца, а шофьорските книжки с изтичаща валидност от същата дата до края на годината се удължава със седем месеца.
Начало Новини Асеновград Каква е натовареността на гишето за подмяна на лични документи в Асеновград