В сърцето на Асеновградския регион Биосферен парк „Червената стена“ стартира инициатива, която дава шанс на местни производители, творци, туристически обекти и културни институции да станат част от официалната мрежа негови партньори. Разработени са ясни правила за използване на логото и търговската марка на парка – символ на качество, устойчиво развитие и връзка с уникалната природа и култура на района. Право на участие имат физически и юридически лица, осъществяващи дейност на територията на община Асеновград, които нямат нарушения на екологичното законодателство. Кандидатите могат да бъдат производители на земеделска продукция, храни, напитки, козметика, текстил, мебели и занаятчийски изделия, както и собственици на хотели, къщи за гости, ресторанти, туристически обекти, спа и здравни центрове. Инициативата е отворена и за читалища, културни и образователни институции, творци и екскурзоводи. Одобрените партньори ще получат официален сертификат, пълен графичен пакет с логото на парка и правото да го използват в рамките на пет години. Те ще станат част от обща промоционална мрежа, ще увеличат разпознаваемостта на своите продукти и услуги и ще подчертаят автентичния им произход. Партньорството гарантира съответствие със стандарти за опазване на природата, културното наследство и устойчивото развитие, като може да улесни и достъпа до национални и европейски програми за финансиране. Специален бонус очаква първите 100 одобрени кандидати – табела с надпис „Партньор на Биосферен парк Червената стена“, която да поставят на видно място. Регионалната инспекция по околната среда и водите – Пловдив и Община Асеновград ще осигурят пълно съдействие на всички, които желаят да се включат. Пълният текст на
ръководството и необходимите документи за кандидатстване са достъпни на
официалния сайт: http://www.chervenatastena.com в секция „Търговска марка“.