За трета година Асеновград е домакин на международния форум „Класика и иновации в педагогическата практика” под патронажа на кмета на общината д-р Емил Караиванов. Над 120 души ще вземат участие тази година в събитието, което ще продължи и утре, 11 април, в комплекс „Сани”. В рамките на програмата са включени 76 доклада за практиките в педагогическата сфера у нас и в чужбина.
Срещата тази сутрин започна с фолклорен поздрав на малките възпитаници от ДГ „Никола Вапцаров”, посветен на Великденските празници. Начало на официалната част даде заместник-кметът на Асеновград инж. Мария Вълканова, която прочете поздравителен адрес от името на кмета д-р Емил Караиванов към присъстващите на форума. Към нея се присъедини и заместник-кметът на Враца Петя Далапчиева, която е участник и в трите издания на събитието и сподели искреното си възхищение към Община Асеновград и форума, който вече гради своите традиции и създава основи за обмяна на опит между работещите в сферата.
Международният форум ще протече под научното ръководство на доц. д-р Стефка Динчийска от Тракийския университет в Стара Загора, доц. д-р София Каракехайова и доц. д-р Елена Събева от ПУ „Паисий Хилендарски”. За всички присъстващи на събитието организаторите бяха отпечатали и раздадоха сборник „Класика и иновации в педагогическата практика”, в който са включени всичките 76 доклада. Тази година, освен от България, има участници от Русия, ще бъде представен педагогическият опит в предучилищното образование на Испания, Канада, Германия и Чехия. Програмата на форума е разделена в четири секции: Секция 1- Традиции и иновации в Българското и европейското образование; Секция 2- Партньорство между родители и учители за пълноценно детско развитие; Секция 3-Политики за приобщаващо образование и Секция 4- Проектно базирано образование.
Организаторите от Община Асеновград и ДГ „Никола Вапцаров” са подготвили и културна програма за своите гости, включваща посещение на Кръстова гора и Бачковския манастир.
Начало Новини Асеновград Днес стартира III-ти международен форум „Класика и иновации в педагогическата практика”