На всяка спирка в Асеновград има поставено разписание на градските автобусни линии. То цели да ориентира чакащите определен автобус кога той трябва да пристигне. Напоследък обаче зачестиха сигналите от граждани за неспазване на обявените часове. В Община Асеновград също има подадени няколко официални жалби. Социалните мрежи, разбира се, също са отдушник за хората, които са чакали дълго по спирките неидващи автобуси.

Голяма част от сигналите са за единицата. Линия номер 1 се обслужва от „Комексмаш – Васил Пиронков”. Самият Пиронков потвърди, че през вчерашния ден автобусът, обслужващ линията, е бил на ремонт. Той заяви, че от нас разбира за проблем с неспазване на разписанието. Пиронков каза, че Общината винаги сигнализира за нередности и щом сега има такива, фирмата ще направи собствена проверка. Превозвачът обаче заяви, че тази линия е трайно губеща. Тя е с временен договор и за нея не се получават субсидии, поради което се налага той да я финансира със собствени средства от други дейности.
Според запитаните от нас пътуващи проблем има и при четворката. Според тях нейното разписание е разредено, но това не е отбелязано на спирките.

От Община Асеновград заявиха, че днес е получено писмо от Областна управа, с което се дава право да се стартира процедура по нова обществена поръчка за всички градски автобусни линии в Асеновград, както и за населените места на територията на общината. Специално Васил Пиронков заяви, че няма да кандидатства за обслужване на единицата.