Всеки асеновградчанин над 18 години, който ползва услугите на „EVN България“ може да участва в кампанията „Клиентски съвет“, организирана от ръководството на дружеството. Инициативата ще се проведе за първи път в България и ще е под мотото „Вашите идеи създават промяна“. Кампанията стартира преди два дни. Все още няма интерес, от страна на асеновградчани. Към момента за участие в Клиентски съвет са подали документи само двама души от Стара Загора. Петър Костадинов- от ръководството на дружеството- разкри пред нашата камера, че очаква да има заинтересовани граждани от Асеновград.
В рамките на начинанието ще се осъществяват съвместни работни срещи между битовите клиенти на „EVN България“ и представители на дружеството. Също така, ще се обменят информация и идеи по различни теми, свързани с дейността на институцията.
Целта на кампанията е да се удовлетворяват нуждите на битовите клиенти на „EVN България“ до степен, възможна за изпълнение, както и да се решават обществени проблеми, свързани с енергоснабдяването на потребителите. Участието ще е доброволно и безвъзмездно.
Съставът на Клиентски съвет ще е от 24 участници, които ще се избират за период от 2 години. Срещите ще се организират минимум два пъти годишно в различни населени места в Югоизточна България, като дружеството ще покрива единствено пътните разноски до и от мястото на събиране на съвета. Кандидатстването за участие става чрез писмено заявление в свободна форма или чрез попълване на бланка от сайта на институцията. Необходимо е документът да съдържа трите имена на желаещия, клиентски номер или този, на измервателната точка, населено място, адрес, телефон и лична мотивация за участие. Последният срок, в който ще се приемат документи на кандидатите, е до 13.10.13 г., включително. Подобни инициативи, целящи директен диалог и контакти, са практика, установена от десетилетия в западноевропейските страни в сфери като комуналните услуги, банковия сектор, транспорта и други.
Репортер: Атанаска Маркова













