Плащания могат да бъдат извършвани на каса.
Община Асеновград съобщава, че мерки за намаляване на контактите с потребителите на ВиК услугите в Пловдивско въведе водното дружество. Целта е да се избегне разпространение на коронавирус на територията на пловдивска област. Идеята е да бъдат осигурени адекватни условия за поддържане на личната и обществена хигиена, както и задоволяване на производствените нужди на фирмите, общинската и държавната администрации и публичният сектор на стопанството.
В тази връзка, от ВиК – Пловдив уведомяват потребителите на услугите в областта, в това число и община Асеновград, че за времетраенето на извънредното положение, обявено в страната, се ограничава извършването на някои административни услуги. Преустановява се обработката на документи за партиди по време на строителство, заявления за становища и друга документация, свързана с технически услуги. Няма да се приемат за обработка също заявления и жалби, свързани с проверки по домовете и обектите на клиентите на ВиК. „Касите на клона на водното дружество в Асеновград работят, като плащането се извършва при строго определен ред, по изискванията на заповедта на министъра на здравеопазването. На гише се допуска по един човек, а останалите, чакащи на опашка следва да спазват отстояние 2 метра един от друг“, съобщи управителят инженер Димитър Кавалджиев.
В клиентските центрове в градските и извънградските райони ще могат да се подават само заявления за промяна на партиди. А в Центъра за работа с клиенти на територията на административния кампус – и заявления за разсрочено плащане. Инкасирането на водомерите пък ще се извършва служебно по правилата на общите условия на ВиК – Пловдив. Телефонът за допълнителна информация и справки е 032 605 660.