От пускането му в четвъртък, 25 април, триминутният филм е бил гледан над 75 милиона пъти, безпрецедентни стойности за институционална кампания, казват от пресцентъта  на Парламента.

Филмът има субтитри на всички официални 24 езика на ЕС, има и различни национални версии на същия език (общо 32), плюс пет основни световни езика (арабски, китайски, руски, хинди и турски). Филмът също така е реализиран на 31 жестомимични езика, с помощта на Европейския съюз на глухите.

Филмът документира интензивните, красиви и крехки моменти от пристигането на новородените в този свят из цяла Европа и има за цел да ни кара да се замислим защо гласуваме. Всички мигове от раждания от филма са истински документални кадри. Като водеща част от кампанията за европейските избори през 2019 г., филмът има за цел да осведоми европейците относно техните общи ценности, емоции и отговорности. По думите на малкото момиче, което води разказа във филма, „всеки един от нас може да остави следа, но всички заедно можем да постигнем реална промяна“.

Бъдещето на Европа сега е в ръцете на тези, които ще излязат да гласуват на европейските избори на 23-26 май, пише в сайта на ЕП. Макар проучването Евробарометър да посочва, че през февруари повече от една трета (35%) от гражданите на ЕС вече са сигурни, че ще гласуват, друга една трета (32%) следва да бъде убедена да го направи (инфографика 6). От младите хора имащи право на глас – въпреки че те последователно са най-положително настроените спрямо ЕС (74%) – само 21% са сигурни, че ще гласуват, като 34% още не са взели решение.

Е. Граматикова